Lily James először 2016-ban volt a Burberry arca. A Burberry 2016 őszén dobta piacra a My Burberry: Black nevű parfümjüket, amelynek Lily lett az arca. A parfüm reklámkampányához Lily megmutatja mesés alakját is. A képeket Testino fotós készítette. Az illatott amely igen intenzív és érzéki jelzőt kapott, Francis Kurkdijian keverte, például jázminból, ámbrából, rózsából és barackból.
2018-ban Lily újra a Burberry parfüm arca lett. Most három új változatban jön ki a My Burberry, amelyhez készült egy rövid videó is. A kampányhoz készült fotósorozatot ezúttal Juergen Teller készitette. Lily a fotósorozaton a klasszikus Burberry ballonkabátot viselte, amelyeken a My Burberry három új illatával, a "Black", a "Blush" és az alap parfüm változatokkal párosul. Az illatot olyan virágos illat jellemzi, mint az édes borsó, a bergamott, a pacsuli, barack, rózsa és a lilaakác.
A Burberry 1856 - ban keletkezett, amikor Thomas Burberry 21 évesen kinyitott egy kis divat házacskát az angliai Hampshire - ben. Burberry az egyike a nem túl sok brit divat márkáknak - ezért értékesebb. Thomas Burberry - re ezek után majdnem 70 év teljes (kiérdemelt) gazdagság várt. A múlt század 50. éveiben a nagyon univerzális márka - az Albion szigetre oly jellemző vágtató lovag jelével - II. Erzsébet királynő udvari beszállítójává vált. 1989 - ben őt választotta, az előzetes tapasztalatok alapján Charles, Wales hercege is. Tudna ennél jobb reklámkampányról, amivel hirdethetné a saját képességeit és minőségét? A Burberry parfümökben is van valami nemesi brit, és nem csak arról van szó, hogy a termékek többségének a dobozát és az üvegét a jellegzetes skót motívumok díszítik. Valamilyen szinten tipikus terméke a Burberry márkának a közkedvelt Burberry Brit sokat sejtető elnevezésű kollekció.
Vöslauer
2017-ben Lily James lett a Vöslauer ásványvíz új arca. A kampányfotózás Bécsben volt, amelynek kulisszatitkait egy kampányvideóban láthattuk, amelyben Lily épp futni indul, egy csapat paparazzi pedig a nyomába ered, de ő – fittségének és néhány korty Vöslauer ásványvíznek köszönhetően – lazán mosolyogva hagyja le üldözőit. Lily, akit a legtöbben a Hamupipőke című mese 2015-ös film verziójából ismernek, a valóságban is fesztelennek és mosolygósnak ismerte meg a Vöslauer csapata:
„Lily végtelenül szimpatikus, kellemes személyiség, érdeklődő és kíváncsi ember. Bécsi tartózkodása alatt szinte elmerült a városban, megpróbált a részévé válni“ – nyilatkozta Birgit Aichinger, a Vöslauer marketing- és belkereskedelmi vezetője, aki a forgatás során a legközelebbről ismerhette meg Lily Jamest, hiszen két napon keresztül ő kísérte Bécsben.
2018-ban is a cég arcának választották, amelyhez új fotósorozat is készült.
A Vöslauer közel 20 éve jelenít meg reklámfilmjeiben olyan erős nőket, akiknek életstílusát a természetesség és könnyedség jellemzi. A víz első arca 1999-ben Claudia Schiffer lett, 2013-ban pedig Keira Knightley nyitotta meg a hollywoodi sztárok sorát, őt Sienna Miller követte 2015-ben, akivel Lily James is forgatott már párszor. „Kampányaink elismertek és inspirálóak. Biztosak vagyunk abban, hogy sikerességünkhöz jelentős mértékben hozzájárulnak. 1999 óta vagyunk osztrák piacvezetők, ugyanebben az évben készítettük el az első kampányunkat Claudia Schifferrel”- nyilatkozta Dr. Alfred Hudler, a Vöslauer cég egyik igazgatója. A Vöslauer piacvezető az osztrák ásványvízpiacon. Az osztrákok kedvenc márkája büszke a különleges Bad Vöslau-i forrásra. A 660 méter mélységből feltörő, 15 000 éves, környezeti behatásoktól védett Vöslauer ásványvíz értékes nyomelemeket tartalmaz, ásványianyag-tartalma pedig kellemesen kiegyensúlyozott. A szénsavmentes, enyhén szénsavas és szénsavval dúsított Vöslauer ásványvizek mellett a Vöslauer Balance és Balance Juicy termékek is könnyű felfrissülést nyújtanak.